tisdag 18 februari 2014

40-årskort i rosa och grönt!


Här är ett kort som jag har gjort på beställning. Önskemålet var rosa och grönt och det är ju bara så tacksamt att skapa i så det var riktigt roligt, det sätter ihop sig själv nästan! Är jättenöjd själv och jag hoppas att även mottagaren tyckte om det. Det är ju faktiskt viktigast. 

Här närmar sig sportlovet med stormsteg och jag ser fram emot en vecka ledig, jag har en massa projekt som jag hoppas hinna göra då. Vi får se, jag brukar knappt hinna hälften av det jag tänkt ut. Tidsoptimist, det är mitt andranamn. 

Just nu är jag i alla fall nöjd med att hinna uppdatera bloggen så mycket som jag faktiskt gör, mitt mål är inte varke dag men i alla fall minst 4 ggr per vecka tycker jag är trevligt. Jag ser på besöksstatistiken också att ni är flera som hittar hit. Det tackar jag för.

Vill du även lämna en liten hälsning blir jag så glad! 

Trevlig tisdag! 

Kramar, Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!