onsdag 26 februari 2014

Allt Om Scrap i söndags - och min stora utmaning #blogg100

Hej igen!

Det var ett tag sen och jag som var så stolt över att äntligen kommit igång med att blogga lite mer. Men det var mycket att göra och sen dök jag ner i en magsjuka som slog ut mig totalt i två dygn. Nu hoppas jag innerligt att ingen i familjen blir drabbad, det verkar inte så så här långt i alla fall. Och jag som hade så mycket att göra och nu ännu mindre tid. Lite surt. Men allt ordnar sig till det bästa i den bästa av världar... ;) Kalas på lördag och innan dess en son som vill göra lite sportlovsaktiviteter med sin mamma. 

I söndags var det dags för ny inspiration på Allt Om Scrap, här är mitt bidrag:


Det blev några bokmärken till min bokslukande dotter.

Så har jag precis i dag tagit mig an en utmaning, den ska jag lyckas med dessutom har jag tänkt. Jag ska blogga 100 dagar i rad med start på lördag den 1 mars. Jag hoppas kunna blogga innan dess också förstås. Jag hittade det på Twitter; #blogg100 så jag anmälde mig när jag fick klartecken att något så banalt som en bak och scrapblogg fick vara med. Jag VILL ju blogga varje dag, det här kanske ger mig en bra vana till det då tänkte jag. Så håll tummar och tår för att jag lyckas! 

Nä godnatt på dig! Kram och kärlek!

Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!