torsdag 6 mars 2014

Bröllopskort i storformat

För någon månad sedan gjorde jag ett kort på beställning, det skulle vara ett stafflikort i vitt och silver men i större format. Det ska jag aldrig göra igen, för det blev inte jättelyckat tyckte jag. Fast jag gillar själva kortet dock. De stora vita rosorna har jag gjort själv. 

Silverpapper hittade jag till bra pris på Ica Maxi av alla ställen som tydligen har förstått att papperspyssel är en grej som många håller på med. 29 kronor för 10 ark i (tror jag) A4-storlek kändes helt ok. Jag hittade dessutom cardstock där också, 75 ark för 199 kronor i massa olika färger. Bra pris och så slapp jag välja färger. För det är så knepigt tycker jag... när det finns så många och man inte kan välja alla. ;)

Kram och hördu, snart är det freeeedag! Wohooo! 

Cath.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!