söndag 13 april 2014

Såpbubblans dag!


Du har väl inte missat att det är såpbubblans dag idag? Själv visste jag ju om det men inte blev det något blåsande för det. Däremot har jag altrat några burkar såpbubblor som jag tänkte ge bort i påskpresent. Väldigt enkelt med bara en liten detalj, namnen utstansade. Därefter har jag lackat dem så att de ska hålla bättre. 

Har haft fullt upp med en massa saker som ska fixas - vi har tagit ut utemöblerna och fram lite krukor så att det blir lite fint här så småningom. Och planterat 3 svartvinbärsbuskar som jag fått av en kompis som ville bli av med sina. Jag tog lyckligt emot dem och hoppas på att kunna koka massor med svartvinbärssaft här om ett år eller två. Det är den godaste saften tycker jag. 

Önskar dig en trevlig vecka! 

Kram, Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!