söndag 24 augusti 2014

Kortskissen #263


Och det var ju ett bra tag sen men först nu är det lämnat så då kan jag visa det här! 

Vi har haft en jättetrevlig vistelse på Ålands hav tillsammans med Anne-Lie och alla hennes vänner. Jag är bara lite rookie på det här med kryssningar, ska se till att ta med öronproppar nästa gång. Jag var ju dötrött och gick och la mig hyfsat tidigt men det var jag ju ganska så ensam om. Det kan vara riktigt livat på en Ålandsbåt för den som inte vet det. ;) 

Önskar dig en trevlig vecka! Jag tänker lägga mig tidigt idag! 

Godnattkram, Cath.

2 kommentarer:

  1. Skönt kort i fin stil och mysiga färger!

    SvaraRadera
  2. Men gud vilket läckert kort! Så snygga färger! Är bokstäverna stickers? Kram HannaPanna

    SvaraRadera

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!