söndag 1 mars 2015

Skapat med stämplar för Allt om Scrap


Här har jag gjort ett kort där jag bara använt olika stämplar, faktiskt 7 st om man räknar med textstämpeln. Stämplarna är från Kaiserkraft och Prima. Jag har bara använt mig av Peeled paint som måste räknas till min favorit av distressfärgerna. Jag har också färgat in både de vita rosorna och de vita bladen. Jag har en karta med olika färger i någon slags variant som typ cremeögonskugga, däribland guld, och den har jag använt för att "smutsa" det gröna lite på kanterna och vissa detaljer. 

Just att använda olika stämplar är månadens utmaning hos Allt Om Scrap, det innebär att även du kan vara med och leka loss med dina stämplar samt ha chansen att vinna en fin RAK! 

Jag önskar dig en fin söndag!

Kramar, Cath.

1 kommentar:

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!