måndag 10 februari 2014

Kortskissen # 239

Jag och sonen sitter just nu hemma i soffan och hänger. Välkommen VABruari! Ute skiner faktiskt solen men vi känner oss ämliga båda två. TUR att det finns dator och TV som kan roa en liten stund. 

Jag hade mycket hellre jobbat och jag försöker tränga bort det där dåliga samvetet när man liksom sätter kollegorna på pottkanten... 

Jag orkar så här mycket att jag visar mitt kort som jag gjort till veckans kortskiss! Jag älskar att göra såna här lite enklare bra-att-ha-kort. Därför älskar jag också Kortskissen som inspirerar mig både till lite enklare och mer avancerade kort, av en enkel skiss kan det bli precis vad man gör det till. 

Hoppas att du är piggare än vi är!

Kramar, hängig Cath. 

1 kommentar:

  1. Vilka fina kort du skapar, så kul att kika in hos dig och se allt fint du gör!
    Hoppas ni kryar på er nu, så ni slipper vara hemma och ha lite tråkigt. Tur man kan scrappa lite när man är hemma och sjuk, för lite orkar man oftast - och det går ju alltid att sova en stund emellanåt.

    SvaraRadera

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!