söndag 16 mars 2014

Kalas idag!


Min lilla mamma har fyllt 85 år och det firade vi stort med de närmsta idag. Champagne och smörgåstårta och därefter mammas favorit, princesstårta med kaffe eller annan dryck. Mamma verkade glad och nöjd trots all uppståndelse, det var vid fotograferandet på slutet som hon sa "Nä nu får ni ge er, nu går jag hem!" 

Jag gjorde så klart ett kort till henne med papper från fina Pion Design. 

Jag ger er lite bilder på firandet i alla fall! 


Ganska mumsig smörgåstårta. Skriver ganska eftersom jag är lite kräsen och faktiskt gillar den jag själv gör bäst...  Hur nu det kan låta... ;) 


Och några suddiga bilder på blommorna... 

Och jag har ju varit off här ett tag, jag som lovade att blogga i hundra dagar... men en kraftig magsjuka slog ut mig totalt så jag ger upp! Tre dagar bara försvann!  Men hoppas ändå kunna blogga oftare, mitt mål är att göra ett inlägg varje dag i alla fall! 

Önskar dig en trevlig ny vecka! 

Kramar, Cath.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!