onsdag 2 april 2014

Kortskissen #246


Long time, no see, eller vad säger man? 
Började ju så bra med Blogg 100 och sen blev jag sjuk och så bara rann mina intentioner att få detta till att vara en ofta uppdaterad blogg ut i sanden. Jaja, det är bara att ta nya tag. Det har varit lite väl mycket på jobbet nu med alla utvecklingssamtal och så vårtröttheten som har slagit till. 

Här är i alla fall min tolkning av veckans Kortskiss. Det blev ett kort till min lilla gud-dotter som nu har blivit stora damen. Hon fick ett lite tråkigt paket av mig, nämligen ett album med bara två layouter i, men det ska fyllas på är det tänkt! Får nog sätta fart och göra det så hon får lite mer att titta på i sitt album.

Önskar dig en fin onsdag och tack för titten! Har sett att det är många som faktiskt kikar in härom jag nu får lita på statistiken. Trevligt! Lämna gärna en hälsning också så blir jag så glad! :)

Kramar, Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!