onsdag 10 december 2014

Fler vantar...

Under min sjukskrivning så sysselsatte jag mig med att sticka och virka. Lovikkavantar går fort och lätt att sticka så därför blev det en hel hög gjorda. 

Här har vi två par i barnstorlek till två små flickor jag känner! 

 Detta par är till en lite större flicka jag känner!
Slutligen, ett par vantar till mig själv! Och här försökte jag mig på lite mönsterstickning istället för de klassiska korsstygnen. Det blev små hjärtan!De är så sköna och varma, jag älskar mina Lovikkavantar. 

Garnet har jag i vanlig ordning köpt från Ullcentrum Öland. De rekommenderas varmt. Båda gångerna jag beställt nu i höst så har jag haft garnet i brevlådan dagen efter beställning. Och då har jag ändå beställt vid 13-tiden. DET är service det!

Önskar dig en fin vecka! Kram!

Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!