tisdag 16 december 2014

Kortskissen #283

Hejsan hoppsan! 
Nu är jag sent ute igen men här kommer mina två tolkningar på veckans kortskiss som du hittar HÄR. Visserligen säger man att bättre sent än aldrig... och jag kom i alla fall bara en dag för sent men med hela två kort. Kanske blir jag förlåten... ;)

Underbara papper från Maja designs senaste kollektion. Köpte inte paperstacket faktiskt, utan bara enstaka papper, de som var mest färgrika. 

Ett bröllopskort på beställning till en vän. Jag fick fria händer och använde mig då av Pion designs vackra papper! 

Nu har jag skickat alla julkort! Hör och häpna va?! Jag har skickat julkort! Hoppas de blir glada de som får dem! Jag har inte skickat handgjorda till alla, det fanns helt enkelt inte så många och jag ska inte stressa så det blev lite lotteri, några fick köptas, men jag hoppas att de blir lite glada i alla fall för det är tanken bakom som räknas! 

(Och det är galet svårt att fota nu... suck, är inte så nöjd men jag hoppas du har förståelse...)

Kram, önskar dig en stressfri vecka fram till jul. Det tränar jag på att ha.

Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!