lördag 31 januari 2015

Vinterbröllop!


Ibland får jag ärofyllda uppdrag som att göra ett bröllopskort till en väns syster. Det skulle vara lila och vitt och jag fick gärna tänka lite vintage. Det blev så här. Jag var nöjd, och min vän också så jag hoppas verkligen att brudparet uppskattar det också.

Idag har jag haft en riktig pysseldag. Meningen var att vi skulle till Ärla på pysselträff, jag och Sussi men så blev det inte. Vi kom till Nykvarn och så vände vi. Det var så otroligt dåligt väglag. Då beslutade vi oss för att sitta hemma hos mig och scrappa istället. Sagt och gjort - mellan 8.30 och 18.30 har vi pysslat. 7 kort har jag gjort, alla till Kortskissen, så jag kan inte visa dem nu men de kommer trilla in både här i bloggen och på Kortskissen de närmaste 6 veckorna. Så skönt när man får flow i pysslandet! Ja vi har pratat en massa också och ätit och fikat förstås! Om jag ska vara ärlig hade jag nog inte fått lika mycket gjort i Ärla, då hade jag nog pratat mer. Men jag är ledsen att jag inte fick träffa alla scrapvänner där. Hoppas att tillfället kommer snart igen! 

Önskar dig en fin lördagskväll! Själv ska jag nog fortsätta pysslandet! 

Kramar, Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!