söndag 1 februari 2015

Lovikkavantar med twist!


Jag har ju stickat ett antal Lovikkavantar vid det här laget, och oftast med garn från Ullcentrum på Öland. jag kan inte nog hylla den butiken! Jag hoppas kunna handla av dem live på Syfestivalen om två veckor! det går alltid åt Lovikkagarn! Här har jag också stickat in ett mönster i nederkanten, ett hittepå-mönster som jag blev nöjd med. Kul med lite annorlunda. Och ingen har likadana. Jag har bara inte bestämt mig för vem som ska få dem ännu! De får ligga till sig helt enkelt! 

Jag har valt att bidra med dessa vantar till dagens inlägg på Allt om Scrap för temat är "Baby it's cold outside". Det är också en utmaning så det är bara att gnugga geniknölarna och fundera vad du ska bidra med! 

Önskar dig en trevlig söndag! 

Kram, Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!