söndag 11 november 2018

Grattiskort med stämpel!


Sa jag inte... minsann har jag stämplat! Så en vecka höll det... vi håller tummar och tår för att det ska hålla i sig med stämplandet! 

Här har jag använt en gammal favorit från Inkido, älskar den, jag tycker den är så snygg! Papperet är inte oväntat från Maja Design. Blommor från Wild Orchid craft (förutom den tvåfärgade som kan vara från Prima) och den där blomsterslingan är en ganska ny die, minns inte vilket märke dock. Vi kan däremot veta säkert att den kommer att finnas på varje kort som inte är ett julkort framöver. Tills jag skaffat en ny favorit! ;) 

Kortet fick min dotter som fyllde år i fredags men firade idag! 

Önskar dig en fin vecka!
Kram, Cath. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!