onsdag 8 januari 2014

Kima 30


Att fota så här års och i detta mörker (fast häromdagen såg jag solen minsann, jippi, den finns!) så jag ber om ursäkt över fotot men jag har försökt göra det rättvisa så gott jag kunnat.

En fantastisk kvinna vid namn Kima har nyligen fyllt år och då fick hon detta kort som hennes moster ville att jag skulle göra. Det är extra roligt att göra kort där man vet vem som är mottagare.

Papperen är bland annat Maja Design. Det gröna är något annat, möjligen Kaiserkraft.

Önskar en trevlig fortsättning på veckan! Den här lär gå fort då måndagen liksom försvann. Idag kom våra elever tillbaka och det kändes verkligen som måndag för oss alla. Lite märkligt med en måndag på en onsdag! Jag tycker att fredagar brukar komma ganska snabbt efter måndagarna och hur ska det då vara den här veckan?

Kram! Cath.



1 kommentar:

  1. Jättefint kort och jag kan ju bara hålla med dej... det är hopplöst svårt att fota så här års!

    SvaraRadera

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!