måndag 10 mars 2014

Kortskissen #243


Min kreativa kompis Maggan har gjort veckans kortskiss, skynda er in och kika på den! Här kommer min tolkning på skissen. Gjorde ett enkelt lite "manligt" (hmmm... har så svårt för att generalisera där) kort. Papper från Maja design (funderar på om jag istället ska skriva när jag INTE använder Maja-papper.... ;) ). 

Så är den här nya veckan igång. Jag älskar måndagar! Och om jag får till det varje vecka så kommer i alla fall något scrappigt varje måndag. Minst. Bara det kan ju vara något att gilla. Men måndagar för mig är en ganska bra och inte så stressig arbetsdag. Idag blir det lite annorlunda, vi ska ha studiedag och skolan är stängd. Det blir nog en bra start på veckan även det! 

Mysig måndag önskar jag dig!

Kramar, Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!