tisdag 25 november 2014

Kortskissen #280 och jag har ingen bebis längre...


Jag har ingen bebis här hemma längre... han har fyllt tvåsiffrigt just idag nämligen! Väckte honom i morse med varm choklad, bulle och mackor, det här kortet  och presenter förstås! Nöjd och glad kille! 
Kortet är gjort efter veckans kortskiss, kika gärna in och inspireras du med, klicka dig vidare HÄR!

Just nu har jag inte pysslat så mycket, jo lite men inget har jag ju visat här, det kommer! Jag har mest pysslat med garn och det är kul det också! Det har varit lagom att pyssla med när jag inte orkat ta några större beslut. Nu efter några månaders heltids sjukskrivning har jag gått tillbaka på 25 procent, det känns bra så här efter två dagar i alla fall! 

Kram!

Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!