torsdag 27 november 2014

Vantar, vantar, vantar!

Ja, när jag nu har varit sjukskriven för utmattning så har jag inte orkat göra så mycket, men efter ett par veckor kände jag att jag ändå orkade ha något för händerna där i soffan. Det har blivit några par vantar gjorda. Dessa tre par har jag stickat av ullgarn från Ölands Ullcentrum. De har bara svensk ull i sitt garn, det känns bra för då hoppas man att fåren har det bra. Dessutom har de otroligt snabb service! Beställde ena dagen och det kom fram den andra! Det är service och lycka! 

Barnvantar stickade i 3-trådigt ullgarn med stickor 3!

 Lovikkavantar till en manlig medlem av familjen! 

Ännu ett par Lovikkavantar till en manlig familjemedlem. 
Nu behöver ingen frysa om händerna i familjen snart... 

Jag har virkat lite också, det får bli ett annat inlägg en annan dag! 

Kram! Önskar en härlig torsdag! 

Cath.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!