torsdag 4 december 2014

Bloggar ikapp lite... Kortskisserna #281 #279 och #276

Ojojoj, jag ligger klart efter... men så är jag ju inte på topp... till och med mitt kortskapande har fått sig en törn när jag varit sjukskriven... men det finns hopp, jag har inte helt tappat lusten, bara haft mindre ork och då får det vara så. Kommer tid kommer råd... Nu bloggar jag i alla fall ikapp lite! Och det är julkort som gäller... Har du skickat dina än? Du skickar väl julkort? Det finns hopp om att vi får iväg några i år! Det är ju så roligt att få nåt annat än räkningar i brevlådan! 





Så där, och klickar du på länken till respektive kort så kommer du till den inspiration mina duktiga kortskiss-kollegor delar med sig av! 

Kramar,  
Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen till mig! Jag blir så glad för en hälsning från dig!